In dit kennisbank artikel laten wij je zien hoe je in DirectAdmin een E-mail account kan toevoegen.

Ga naar de Login van DirectAdmin en vul je “Username” en “Password” in.

Zie onderstaande screenshot.

Klik op “POP3 / IMAP e-mail account”

 

Klik op “Nieuw mailaccount”

 

Vul de gevraagde velden in, in ons geval is dat:

E-mail quota (meg) is default 50 megabyte. Laat deze zo staan

Limiet op versturen e-mails niks aan wijzigen, default is goed.

Klik vervolgens op “Maak”

 

Schrijf het wachtwoord op zodat je dit kan door geven aan de gebruiker.

Klik op “HIER”  om terug te gaan zodat je eventueel een nieuwe gebruiker kan aanmaken.

 

Klik op Index om weer terug te keren naar de hoofdpagina van DirectAdmin.

Je bent aangekomen aan het eind van deze instructie.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben over dit artikel vragen wij je om contact met ons op te nemen via de volgende link: Hosting kennisbank – contact opnemen

Geef ons feedback door dit artikel hieronder te beoordelen.

in categorie:  DirectAdmin