In de onderstaande instructie laten wij zien hoe je een Out Of Office (OOO) kan instellen in de Kopano Webapp of Deskapp.

Klik op “Opties” om de configuratie van je account te bekijken.

Standaard staat je Out of Office niet aan!

Indien je wilt dat tijdens bijvoorbeeld een vakantie een melding wordt verstuurd dan kan dit ingesteld worden door te selecteren “Ik ben niet aanwezig van”
Vervolgens selecteer je een datum en tijd vanaf het moment dat je niet beschikbaar bent.

Door de optie “Ik ben terug op” te selecteren zal de Out of Office automatische op deze datum en tijd uitgeschakeld worden.

  1. Kies de datum vanaf het moment dat je afwezig bent. Optioneel kan je een datum kiezen wanneer je terug bent
  2. Vul het onderwerp in voor het automatische bericht
  3. Schrijf een bericht naar de ontvanger, deze wordt automatisch verzonden.
  4. Klik op “Toepassen” om je Out of Office te activeren

Je out of office is nu geactiveerd!

Je bent aangekomen aan het eind van deze instructie.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben over dit artikel vragen wij je om contact met ons op te nemen via de volgende link: H-IT Beheer – Contact opnemen

Geef ons feedback door dit artikel (via de onderstaande knoppen) te beoordelen.

in categorie:  Kopano Tags: KopanoOut of Office